21 oct. 2012

Ambasada pentru extraterestri în Romania


Un tanar din comuna doljeana Cosoveni vrea sa infiinteze o ambasada pentru extraterestri. Toma Marinescu este convins ca fiintele de pe alteplanete ii vor aduce viata vesnica, de aceea s-a gandit sa le grabeasca sosirea pe Terra.



Tanarul spune ca "salvatorii" vor veni in urmatorii 20 de ani si pentru asta el le pregateste o ambasada. Au nevoie de un 


teren cu raza de un kilometru la care statul care il ofera sa renunte definitiv: "Am facut si eu cerere pentru teren in Romania, dar inca nu am primit un raspuns de la stat", se plange baiatul. Toata investitia ar ajunge la 20 de milioane de dolari, insa Toma e convins ca va reusi sa adune aceasta suma.

Barbatul de 28 de ani face parte din Miscarea Raeliana, initiata la sfarsitul anilor '70 de un ziarist francez, miscare ce are numai sapte adepti in Romania, scrie cotidianul Cancan, in editia de miercuri.

"Rael e un fost ziarist, care, la finalul anilor '70, s-a intalnit cu unul dintre Elohimi si a aflat secretul vietii. Elohimii sunt cei care vin din cer si traiesc in prima viata cam 900 de ani. Apoi se refac si mai traiesc o viata. Teoria m-a atras si am inceput sa citesc tot mai mult despre asta. Din august 2006 am devenit si eu membru", spune Toma Marinescu.

De curand, Toma a devenit preot raelian si vrea sa renunte la numele sau de Cristian. "Numele inseamna crestin si eu nu cred in crestinism. O sa ma rebotez si ma voi numai Rael", sustine el.



Toma Marinescu spune ca in lume exista 65.000 de raelieni. In Romania, el a adunat doar sapte adepti ai acestei miscari. "Cinci sunt numai de la mine din Cosoveni. Nu conteaza ce studii au, conteaza sa creada". Unul dintre ei, Marian Voicu, spune ca a ales aceasta miscare pentru ca ii garanteaza viata lunga si plimbari in spatiu